Współczesny świat rządzi się swoimi prawami. Nie można być nieobecnym w wirtualnej rzeczywistości, nawet jeśli świadczy się usługi stacjonarne. Internet to świetne źródło inspiracji i odpowiedzi na pytania. To także baza wiedzy oraz mapa usługodawców i salonów wraz ze wskazówkami dojazdu. Strona internetowa salonu fryzjerskiego może być drogowskazem dla nowych klientów i miejscem z rzetelnymi poradami na temat aktualnych trendów. Jeśli jeszcze nie masz strony internetowej, pozwoliłeś wielu klientom się wykorzystać... a szkoda!
Zaprezentuj swoją ofertę
Czego klienci salonów fryzjerskich szukają w sieci? Idealny jest szczegółowy opis oferty, dzięki któremu będą mogli lepiej poznać stylistów i fryzjerów oraz stwierdzić, czy dany salon spełni ich oczekiwania. Strona internetowa salonu fryzjerskiego powinna być więc przede wszystkim prezentacją. Klienci są zainteresowani oferowanymi usługami, ale równie ważne są ceny poszczególnych zabiegów. Wiele salonów fryzjerskich nie podaje ich na swoich stronach internetowych. Warto jednak wiedzieć, że jest to czynnik, który klient weźmie pod uwagę przy podejmowaniu decyzji o rezerwacji wizyty lub znalezieniu innego salonu.
Na stronie głównej witryny powinna znajdować się sekcja zawierająca ofertę. Może mieć ona krótką formę, z przekierowaniem do zakładki zawierającej szczegółowy opis. Złym pomysłem jest umieszczanie oferty na podstronach. Użytkownik jest zdezorientowany, a po chwili nawet rezygnuje. Przejdzie do konkurencji. Każdy zabieg należy opisać. Uwzględnij na czym polega, co robisz i jakie kosmetyki są używane. Klienci bardziej zwracają uwagę na jakość usług ze względu na dużą konkurencję w branży.
Daj się poznać
Strona internetowa salonu fryzjerskiego to idealne miejsce do nawiązania pierwszej relacji z klientem. Zrobisz świetne pierwsze wrażenie, jeśli się przedstawisz i zaprezentujesz swoje osiągnięcia, umiejętności i doświadczenie. Fryzjer powinien wzbudzać zaufanie. W końcu jego zadaniem jest zmiana wyglądu i wizerunku innych osób. Uwzględnij w projekcie swojej strony zakładkę "O mnie". Przedstaw siebie i swoich pracowników. Dobrym pomysłem jest zamieszczenie zdjęcia zespołu. Klient będzie mógł spojrzeć Ci prosto w oczy zanim Cię pozna. Jest to ważne, ponieważ to, co człowiek widzi, wzbudza w nim większe zaufanie. Jesteśmy społeczeństwem wizualnym. Strona internetowa dla salonu fryzjerskiego działa również jako wizytówka, z certyfikatami i dyplomami. Masz wiele powodów do dumy, więc nie trzymaj swoich osiągnięć w tajemnicy.
Niech o Twoim salonie, jego wnętrzu i wystroju, a także o Tobie, będzie głośno. Zwłaszcza kobiety traktują wizytę u fryzjera jak odskocznię od codzienności, okazję do relaksu i odprężenia. Przywiązują dużą wagę do wnętrza i wystroju salonu. Otoczenie, w którym przebywamy może wpływać na nasz nastrój.
Porady ekspertów na stronie internetowej salonu fryzjerskiego
Podziel się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi. Możesz również udzielać porad dotyczących pielęgnacji i stylizacji włosów swoim klientom, zarówno obecnym, jak i przyszłym. Możesz pokazać, że jesteś dobrze zorientowany w tym, co robisz. To najbardziej wiarygodna i najlepsza rekomendacja dla Twojego salonu i jego usług. Stwórz sekcję porad, aktualności firmowych lub bloga. Twórz regularne posty, na przykład raz lub dwa razy w miesiącu, aby ogłosić więcej w mediach społecznościowych. Możesz także publikować swoje prace (styl i kolor), aby pochwalić się wynikami.
Czasy, w których o nowym salonie fryzjerskim dowiadywało się od sąsiada już dawno minęły. W każdym mieście jest znacznie więcej niż dwa salony fryzjerskie. Teraz szukamy informacji o usługach online, a do wyboru jest wiele firm. Strona internetowa salonu fryzjerskiego jest niezbędna, aby być widocznym i istnieć w tej branży.
0 Komentarze