Firma Andis zaprezentowała nowy wygląd i rebranding, który skupia się na promowaniu kreatywności i artyzmu.
W centrum nowego wyglądu Andis znajdują się twórcy. Firma fryzjerska i stylistyczna jest dumna z rozwijania narzędzi i zasobów, które pomagają każdemu tworzyć na swój unikalny sposób.
Andis zmienił wizerunek swojej marki i jest obecnie uznawany za markę lifestylową, która wspiera kreatywność od wewnątrz.
Przed wprowadzeniem marki na rynek, Andis rozpoczął blackout w mediach społecznościowych, a pojawienie się nowej marki można zobaczyć na kluczowych platformach społecznościowych - mianowicie na globalnych i brytyjskich kanałach Instagram oraz na stronie na Facebooku.
Matt Andis, Co-CEO, powiedział o rebrandingu: "Andis zawsze był pełnym pasji orędownikiem kreatywnych i wizjonerów na świecie, jak również tych, którzy rozwiązują praktyczne wyzwania za pomocą naszych narzędzi w domu. Teraz, z naszym nowym doświadczeniem marki i uderzającym nowym wyglądem, koncentrujemy się na tym, co jest najważniejsze dla naszej firmy - naszej społeczności twórców."
Rodzinna firma prowadzona przez czwarte pokolenie została założona w 1922 roku, a ich maszynki do strzyżenia, trymery i akcesoria do stylizacji są używane zarówno przez profesjonalistów, jak i konsumentów na całym świecie.
Angie Vlasaty Peterson, dyrektor ds. budowania marki w Andis Company, dodaje: "Historie klientów używających naszych narzędzi do wyrażania swojej kreatywności zawsze były naszą motywacją do wprowadzania innowacji i jesteśmy podekscytowani, że możemy pokazać ich inspirację i pasję dzięki naszemu nowemu wyglądowi. To, co jest najważniejsze, to artystyczna podróż, w którą nasi użytkownicy wyruszają ze swoimi narzędziami Andis - tworząc w sposób, jaki preferują - idea centralna dla naszego nowego tagline, "Create Your Way."
Obchody rebrandingu Andis Company rozpoczęły się w poniedziałek 2 sierpnia i będą kontynuowane do 2022 roku poprzez partnerstwa, wydarzenia i konkursy w mediach społecznościowych. Uruchomili nową stronę internetową, na której klienci mogą z większą łatwością kupować narzędzia i inspirować się dziesiątkami twórców wyróżnionych za ich artystyczną ekspresję.
MB uważa, że nowa strona wygląda świetnie i nie może się doczekać, aby usłyszeć więcej o rebrandingu!
0 Komentarze